Reklamácie

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná lehota, ktorá je u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená v súlade s osobitnými právnymi predpismi lehota na použitie veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom expirácie 24 a viac mesiacov. Orientačnú expiráciu uvádzame v detaile každého produktu. Predajný doklad slúži zároveň ako záručný list. Adresa pre zasielanie reklamácií:

ALENSA s.r.o.
906 11 Prietrž 100

Po veľmi zlých skúsenostiach s klientmi, ktorí opakovane reklamovali zjavne používané kontaktné šošovky, sme pristúpili k štandardnému postupu. Každú reklamovanú kontaktnú šošovku odovzdávame výrobcom na odborné posúdenie, ktorého cieľom je zistiť, či má reklamovaná chyba pôvod vo výrobnom procese alebo nie. Výrobca podľa úrovne depozit na šošovke určí, či a do akej miery bola šošovka používaná.

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnej krabičke, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Ak reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je potrebné zabezpečiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k jej vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uzavrieť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť aj list s popisom chyby a výrobným číslom šošoviek.

 

Odstúpenie od zmluvy

Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru nadobudnutého zásielkovým predajom odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:

  • – Vrátený tovar musí byť kompletný.
  • – Tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie obalu a pod.) Ak spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého nie je možné predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť, stáva sa ďalej nepredajným.
  • – K reklamácii priložte nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky uveďte svoje číslo bankového účtu.
  • – Vrátený tovar musí byť poslaný v pevnom obale (nie v obálke ani protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky v priebehu prepravy nemusí byť balíček prevzatý.

V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného klient obdrží celú sumu vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčka s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami udaný účet počas 5–10 dní od obdržania vráteného tovaru.

Predávajúci má možnosť od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade:

  • – vopred nepredpokladanej nemožnosti plniť – napríklad v dôsledku ukončenia výroby produktu alebo jeho dlhodobého výpadku v dodávkach,
  • – technickej alebo ľudskej chyby, ktorá by znamenala pre predávajúceho výrazne nevýhodné plnenie,
  • – pokiaľ odhalí zneužitie akcií a kreditov konkrétným zákazníkom,
  • – pokiaľ zákazník opakovane neprebiera tovar.


Komentáre

Pridať komentár

  • Mgr.Monika Hrkútová 07.11.2018

    Dobrý deň. Už druhý krát sa mi stalo, že kontaktná šošovka je zrejme poškodená. Mala som ju asi 3x v oku a škrabe ma v oku, vadí mi. Chcem sa opýtať na reklamáciu. Môžem reklamovať z krabičky jednu šošovku? Píšete o výrobnom čísle, ale obal som zahodila. Mám len krabičku v ktorej boli 4 šošovky. ďakujem.

    • info@sosovky-online.sk 07.11.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš dotaz. Je nám ľúto, že máte so šošovkami problémy. Šošovku určite reklamovať môžete. Návod ako postupovať nájdete vyššie na stránke. V prípade potreby nás kontaktujte. Zatiaľ majte pekný deň.

  • Veronika 23.07.2018

    Dobrý deň, Prosím Vás chcela by som stornovať objednávku č. 128692 lebo som zle zvolila dioptrie. Ale objednávka mi ešte nedorazila domov. Ďakujem, Mariničová

    • info@sosovky-online.sk 23.07.2018

      Dobrý deň, vďaka za informáciu. Objednávku sme zrušili. Prajeme pekný deň.

  • Miriam 13.05.2018

    Dobrý deň, objednala som si balenie šošoviek kde sú tri šošovky ale zmenili sa mi dioptrie, môžem dve neporušené, neotvorené vrátiť, ak som už jedny použila ?

    • info@sosovky-online.sk 13.05.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš dotaz. Je nám veľmi ľúto, ale pri otvorenom balení nie je možná výmena. Pokiaľ ide o kompletné balenie, výmena by možná bola. Ďakujeme za pochopenie, ale nemôžeme Vám pomôcť. Prajeme pekný deň.

  • Frederika 02.03.2018

    Dobrý deň. Objednala som si plavecké okuliare, ktoré mi žiaľ nesedia. Môžem tento tovar vrátiť?

    • info@sosovky-online.sk 02.03.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za dotaz. Áno, plavecké okuliare môžete určite vrátiť. Ak budete mať ďalšie otázky, napíšte nám. Prajeme pekný deň.

  • Adriana 29.11.2017

    Dobry den objednavku č370149911 v sume 35.79€ prosum stornujte.... objednavku som opakovala len z dovodu nedorucenia predoslej objednavky. Dakujem Dražkovcova

    • info@sosovky-online.sk 29.11.2017

      Dobrý deň, ďakujeme za informáciu. Objednávku zrušíme. Prajeme pekný deň.

  • Lesanka 11.11.2013

    Dobra den, anoi neviem, ci toto mam povazovat za reklamaciu. Zrejme je to moja vina, ked som si nevsimla, ze som chybne zvolila cislo dioptrii. Na cisle objednavky 69999, v odbernom mieste Trnava, V pasazi u chorej vrany som obdrzala dan 8.11.zasielku kontaktnych sosoviek Air Optix Aqua (6 sosoviek) cislo dioptrii -1,25 a tu nastala chyba, ja totiz potrebujem -2,75. Neviem, akym sposobom sa mi toto mohlo stat, bud mojou nepozornostou pri objednavani, alebo mozno u vas, naozaj neviem, ale zial uz som otvorila papierovy obal sosoviek, tak neviem, ci bude mozne takto "poskodeny" tovar vratit a zakupit si ten spravny. Neviem sa ani dostat k svojej objednavke, takze si neviem overit, ci som to ja tak napisala. Prosim, skuste mi nejako pomoct, 22€ je pre mna dost velka ciastka a sosovky s takymi slabymi dioptriami su mi tiez zbytocne. Velmi pekne vam vopred dakujem za vybavenie obojstranne uspokojujuce. Z vasej spolocnosti som si uz sosovky objednavala asi tri krat a vzdy som bola nadmieru spokojna. S pozdravom Ing. Labudova.

    • Poradňa 14.11.2013

      Dobrý deň, je nám to ľúto, kontrolovali sme objednávku, no skutočne na objednávke ste mala dioptiu – 1,25. Ak by ste chybu bola zistila pred rozbalením krabičky šošoviek, nebol by s výmenou žiadny problém, no rozbalené krabičky už nevymiename, nemáme šošovky po ks, len celé balenia.