0 €

Produkty v košíku:

V košíku nie sú žiadne produkty

Prejsť do košíka

Obchodné podmienky

| Cena poštovného | Základné ustanovenia | Výdajné miesta | Reklamacia | Odstúpenie |



Rýchle a poctivé riešenie reklamácií
Nerozbalené výrobky bez problémov prijmeme späť do 14tich dní
U kontaktných šošoviek označených 365 garantujeme výmenu dioptrií do 12 mesiacov od zakúpenia
Kontaktujte nás kedykoľvek – volajte: Po – Pi 7:30 – 15:30, Telefón: +421 220 570 794, info@sosovky-online.sk
Stabilné postavenie na trhu od roku 2005




Cena poštovného

Spôsob doručenia Spôsob úhrady Cena
Slovenská pošta
Dodanie je Slovenskou poštou garantované za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Platba bankovým prevodom
Dobierka
2.50 EUR
3.00 EUR
GLS Doručenie na adresu kuriérskou službou GLS je garantované za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu. Platba bankovým prevodom
Dobierka
2.99 EUR
3.49 EUR
zasilkovna
Možnosť vyzdvihnutia na vádajných miestach je po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke. Zoznam výdajných miest. Doručenie je garantované za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Platba vopred
Hotovosť
0.70 EUR
1.70 EUR

Neúčtujeme balné ani manipuláciu.


Kedy odošleme Váš tovar?

Tovar v objednávke je skladom:
Spôsob dodania Doba objednávky Deň odoslania Doručenie
Pošta – dobierka do 12:30 hod v den objednania za 1 – 2 pracovné dni po prijatí objednávky
Pošta – dobierka po 12:30 hod následujúca pracovný deň po objednaní za 1 – 2 pracovné dni po expedícii objednávky
GLS – dobierka do 12:30 hod v den objednania za 1 – 2 pracovné dni po prijatí objednávky
GLS – dobierka po 12:30 hod následujúca pracovný deň po objednaní za 1 – 2 pracovné dni po expedícii objednávky
Pošta – platba vopred ---- v deň pripísania platby na náš účet / prijatia potvrdenia o vykonaní transakcie za 1 – 2 pracovné dni po expedícii objednávky
GLS – platba vopred ---- v deň pripísania platby na náš účet / prijatia potvrdenia o vykonaní transakcie za 1 – 2 pracovné dni po expedícii objednávky
Zasielkovňa do 12:30 v deň objednania možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke – obyčajne 1 - 2 pracovné dni.

Pozn: Slovenská pošta garantuje doručenie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky. Presný čas doručenia nie je možné vopred odhadnúť. Podmienky platné v rámci Slovenskej republiky.


Základné ustanovenia

Nižšie uvedené obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.sosovky-online.sk. Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim – spoločnosťou Internet-Handel s.r.o. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy, ktoré nie sú týmito obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Zb.), Všetko v znení noviel.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávky nad 10 kusov a vrátiť kupujúcemu uhradenú čiastku (ak platil vopred).

Bankové spojenie

Číslo nášho účtu: 2113740004/8130
IBAN: SK74813000000­02113740004
SWIFT: CITISKBA
Banka: Citibank Europe plc, pobočka zahraničnej banky

Prevádzkovateľ obchodu:

Internetový obchod www.sosovky-online.sk je prevádzkovaný spoločnosťou:
ALENSA, s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9 – Kyje
IČO: 27179681, DIČ: CZ27179681

Objednanie:

Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad obdrží zákazník vždy s tovarom, pokiaľ o doklad v papierovej podobe zažiada. Elektronický doklad sa vystavuje vždy. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Zákazník má možnosť v objednávkovom formulári rozlíšiť dodaciu a fakturačnú adresu a pridať podľa potrieb poznámku, ktorá sa potom automaticky zobrazí na daňovom doklade.

Spôsoby platby

Okrem štandardných spôsobov platby (platba vopred bankovým prevodom a dobierka) je u nás možné platiť aj osobne na výdajných miestach.


Výdajné miesta

Tovar je možné vyzdvihnúť na výdajných miestach po celej Slovenskej republike. Zobraziť výdajné miesta >>>

Poskytovateľ služby Zásilkovny je spoločnosť Zasilkovna s.r.o, so sídlom Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, IČ 28408306, zapísaná v obchodnom registri, vedenom Mestským súdom v Prahe oddiel C, vložka 139387.
 

Neskladový tovar

Neskladové výrobky expedujeme spravidla medzi 3. a 5. pracovným dňom odo dňa, kedy bola objednávka prijatá.
V prípade niektorých špeciálnych výrobkov (určité typy farebných a torických (cylindrických) kontaktných šošoviek) alebo u neobvyklých dioptrických hodnôt (napr. +15.5 a podobne) môže vo výnimočných prípadoch dôjsť ku oneskoreniu dodania. O skladovosti a predpokládanom termíne dodania našich klientov vždy informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v objednávkovom formulári ešte pred potvrdením objednávky.
 

Cena, doprava, platba

Spotrebiteľ platí cenu uvedenú v online obchode v okamihu podania záväznej objednávky. Cena je vždy konečná, vrátane príslušnej sadzby DPH. Balné neúčtujeme. Akčné ponuky a ceny sú platné po celú dobu ich zobrazenia na stránkach www.sosovky-online.sk
 

V prípade platby vopred bankovým prevodom odosielame tovar až po pripísaní čiastky na náš účet v Citibank 2113740004/8130. Platobné inštrukcie dostanete emailom po potvrdení objednávky. Pre urýchlenie expedície zašlite bankou vygenerované potvrdenie o zadaní platby v grafickom formáte alebo v PDF na info@sosovky-online.sk. Textové konfirmácie uznávame len pokiaľ sú na vyššie uvedený email odoslané priamo Vaším bankovým ústavom.
 

Platiť možno tiež hotovostne pri dodaní na dobierku a výdajných miestach.
 


Reklamácie a záručné podmienky

Stiahnuť formulár pre uplatnenie reklamácie

Záručná lehota, ktorá činí u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená v súlade s osobitnými právnymi predpismi lehota na použitie veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom expirácie 24 a viac mesiacov. Orientačnú expirácii uvádzame v detaile každého produktu.
Doklad, ktorý dostanete s tovarom alebo e-mailom, prípadne je k dispozícii v užívateľskej sekcii po prihlásení sa na stránky, slúži zároveň ako záručný list.

Adresa pre zasielanie reklamácií:
Zásielkovňa.sk – Šošovky-online.sk
ID 9464549
Muchovo námestie 3624/8
851 01 Bratislava

Po veľmi zlých skúsenostiach s klientmi, ktorí opakovane reklamovali zjavne používané kontaktné šošovky, sme pristúpili k štandardnými postupu. Každú reklamovanú kontaktnú šošovku odovzdávame výrobcovia na odborné posúdenie, ktorého cieľom je zistiť, či má reklamovaná vada pôvod vo výrobnom procese alebo nie. Výrobca podľa úrovne depozit na šošovke určí, či a do akej miery bola šošovka užívaná.
 

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnej krabičke, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Reklamujete ak už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je potrebné zabezpečiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k jej vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uzavrieť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť aj list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky.
 

Vybavenie reklamácie či vrátenia tovaru môže trvať až 30 dní.

Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@sosovky-online.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.




Odstúpenie od zmluvy

Stiahnuť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru nadobudnutého zásielkovým predajom odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:

  • – Vrátený tovar musí byť kompletný.
  • – Tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie obalu a podobne). Ak spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého nie je možné predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť, stáva sa ďalej nepredajným.
  • – K reklamácii priložte nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky uveďte svoje číslo bankového účtu.
  • – Vrátený tovar musí byť poslaný v pevnom obale (nie v obálke ani protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky v priebehu prepravy nemusí byť balíček prevzatý.

V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného klient obdrží celú sumu vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčka s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami udaný účet počas 5–10 dní od obdržania vráteného tovaru.



Predávajúci má možnosť od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade:

  • – vopred nepredpokladanej nemožnosti plniť – napríklad v dôsledku ukončenia výroby produktu alebo jeho dlhodobého výpadku v dodávkach
  • – technickej alebo ľudskej chyby, ktorá by znamenala pre predávajúceho výrazne nevýhodné plnenie
  • – pokiaľ odhalí zneužitie akcií a kreditov konkrétným zákazníkom
  • – pokiaľ zákazník opakovane neprebiera tovar

Slnečné okuliare a okuliarové rámy

Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a ochotu.


Okuliarové sklá

V prípade objednávky okuliarových skiel, ktoré sú zabrúsené do okuliarových rámov na základe individuálnej požiadavky zákaznika, nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpiť od kúpnej zmluvy je možné len v prípade okuliarových rámov.





Ochrana osobných údajov

Vo veci ochrany a spracovania osobných údajov sa riadime nasledujúcimi podmienkami ochrany osobných údajov.

Top